האם יש לכם צורך באיתור נזילות מים?

זה מגיע אלינו תמיד כשאנחנו לא מתכננים, אף אחד מאיתנו לא יכול לקבוע עם הנזילה מתי להגיע. אם כן היינו יכולים לקבוע איתה היינו מספרים לה שהיא לא כל כך רצויה בלשון המעטה. אך הנזילה כבר הגיעה ויש צורך בטיפול איכותי ומהיר אשר יחזיר את חשבונות המים שלנו להיות שפויים יותר, יגן על בני הבית הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה בריאותית ויחזיר אחת ולתמיד את איכות החיים שלנו. כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות מים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. אנו מאמינים שיש לכם מספר לא קטן של שאלות – מומחי הנזילות של אלון ייבוש תת רצפתי החליטו לעשות לכם מעט סדר בבלאגן.

איך ניתן לאתר נזילות מים?

כאשר אנחנו מדברים על נזילות מים אנו מדברים על שני סוגים עיקריים של נזילות, כאשר אנחנו מזהים כי את אחד מן שני הסוגים האלו יהיה עלינו לפעול במהרה ולפנות אל מאתר נזילות מקצועי לשם טיפול במקור הבעיה ומניעת נזקים עתידיים. שני הסוגיים העיקריים הינם:

  • הנזילה שמגיעה אלינו בהפתעה(נזילה סמויה) – כל נזילה מגיעה אלינו בהפתעה, אך כאשר אנחנו מדברים על נזילה זו אנו למעשה מדברים על נזילה אשר נקראת בשפת המקצוע "נזילה סמויה". במקרה כזה אנו לא רואים את ההשלכות של הנזילה ו/או התוצאות שלה על פני השטח אף על פי שהיא יכולה להיות גם בשלבים מאוד מתקדמים והרסניים. אך אנו נגלה את הנזילה דרך חשבון המים החודשי שהאמיר פלאים ביחס לשימוש שלנו בכמה מאות ו/או אלפי אחוזים מן הסכום אותו אנו רגילים לשלם. בהנחה וקיבלתם חשבון מים גדול סביר להניח מאוד שישנה נזילה סמויה המתחוללת בפתח ביתכם.
  • הנזילה שמוכרת לכולנו(נזילה גלויה) – זו למעשה הנזילה "הנפוצה" ביותר, נזילה זו כשמה כן היא הינה גלויה לעין וניתן לראות אותה במספר מישורים בבית – נוכל לראות אותה דרך טפטופים מן הקירות, רטיבות במרצפות הבית, לחות ומים בחלל, טחב ועובש בבית, ריחות רעים בבית, קילופים, התפוררות של מרצפות ועוד. במקרה כזה הנזילה כבר גלויה אל העין ויש לטפל בה בהקדם.

מה כדאי לבדוק לפני הזמנת מאתר נזילות?

הגעתם למסקנה שיש לכם נזילה בבית, למעשה אתם כמעט בטוחים שזו הבעיה שלכם ואתם צעד אחד לפני שאתם מתקשרים אל מומחה לאיתור נזילות. אך לפני שאתם מתקשרים, עצרו רגע – בדקו מספר דברים שיכולים לשנות את כל המאזן.

  • סגרו את הניאגרה – לא מעט פעמים אנשים נוטים לחשוב כי יש להם נזילה חמורה, אך המצב הרבה יותר פשוט משחשבו. לא מעט פעמים בתים רבים סובלים מנזילה המגיעה מהניאגרה אל תוך האסלה, אנו ממליצים לכם לסגור את הניאגרה ולבדוק את מצבו של שעון המים בחוץ. בהנחה ושעון המים הפסיק להסתובב סביר להניח שמדובר בבעיה הדורשת אינסטלטור ו/או מאתר נזילות.
  • זה הזמן שלכם לעלות לדוד – ברוב הפעמים האדם הרגיל לא עולה אל הדוד כשבגרה, גם במקרים בהם יש בעיה כזו או אחרת בחימום המים בבית בעל המקצוע הוא זה שעולה. אנו ממליצים לכם לעלות לגג ולבדוק את הדוד. לא מעט מן הפעמים אנו רואים דודי שמש אשר התחילו לנזול או לטפטף. במקרה כזה הזמנה של מאתר נזילות ו/או אינסטלטור מומחה לא יעזור לכם ואיש המקצוע שלכם במקרה הזה יהיה טכנאי דודים בעל ניסיון.
  • סגרו את כל הברזים בבית – אנו ממליצים לכם לסגור את כל הברזים בבית, כולל ברזי הניאגרה השונים. בהנחה ואתם רואים שמונה המים עדיין זז סביר להניח כי ישנה בעיית נזילה ואף ברוב המקרים גם בעיית איטום אשר תדרוש מכם להזמין מאתר נזילות בעל ניסיון.

עד כמה חשוב לאתר את הנזילה בזמן?

כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, חלק גדול מן איתור הנזילה שייך גם לכם – דיירי הבית. אנו מאמינים שיש חשיבות רבה באיתור הנזילה בזמן מאחר וזו יכולה לעזור לכם להתמודד בצורה נכונה אל מול מספר רחב של בעיות. איתור נזילות בזמן ימנע לא מעט בעיות:

  • חיסכון של כסף – ככל שתהרגו את הבעיה שהיא קטנה יותר כך הסכום אותו תשלמו יהיה נמוך. ככל שהזמן יעבור והנזילה תמשיך סביר להניח שהתשלום יגדל, כמו כן תצטרכו לטפל בדברים נוספים כמו – תשתיות הבית, שלד הבית ועוד. כל אלו יעלו לכם לא מעט כסף ואף במקרים מסוימים ידרשו מכם שיפוץ מאסיבי של הבית. איתור נזילה בזמן יחסוך לכם לא מעט כסף ועוגמת נפש.
  • סכנות בריאותיות – כאשר אנחנו מדברים על נזילות אנו מדברים על סכנות בריאותיות של ממש. כחלק מן הסכנות הטמונות במצבים של רטיבות ונזילות בבית אנו יכולים לראות: עובש, פטריות, טחב לאורך כל החלל. אחד הדברים המסוכנים ביותר הם מגורים בסביבה שכזו, מדובר בסביבה המזיקה לאדם ויכולה לפגוע במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה. כמו כן, אנשים אלרגניים ו/או אנשים בסיכון יכולים לחוות לא מעט תופעות לוואי לא נעימות.
  • סכנת נפשות – כאשר אנחנו מדברים על נזילה מתקדמת אנו יכולים לראות לא מעט תופעות לוואי אשר יכולות להגיע – התפוררות של קירות, סדקים במרצפות ובמקרים חריגים אף להגיע לקריסה מלאה של שלד הדירה ו/או קיר הבית הבעייתי. לכן, איתור מהיר של הנזילה יכול למנוע עוגמת נפש שתעלה לכם בלא מעט כסף, בריאות וגם בנפש.

איך לבחור את מאתר הנזילות הטוב ביותר?

כאשר אנחנו מדברים על מומחה לאיתור נזילות אנו מדברים על אדם בעל כל ההיתרים וההסמכות לבצע עבודות אינסטלציה ואיתור נזילות אצלכם בבית בצורה מקצועית ועם ניסיון רב. יחד עם זאת, בעידן בו אנו חיים יחד עם תוכניות כמו "יצאת צדיק", "המתחזים" ואפילו החדשות בפריים-טיים אנו רואים לא מעט בעלי מקצוע אשר מנצלים את מעמדם. בעקבות כך, הלקוחות נהיים זהירים הרבה יותר(וטוב שכך). ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את מאתר הנזילות הטוב ביותר עבורכם:

  • בעל ניסיון, מוניטין ו-ותק בתחום – כמו בכל תחום אחר בחיים גם בתחום הנזילות חשוב כי החברה ו/או מומחה הנזילות איתו אנו נעבוד יהיה בעל ניסיון, מוניטין ו-ותק בתחום. כל חברה יכולה לציין באתר הבית שלה כי היא בעלת ניסיון כביר של מספר דו ספרתי של שנים, אך יחד עם זאת אנו מציעים לכם לרדת לעובי הקורה ולברר מי עומד מאחורי החברה באמת. קראו אודות החברה באינטרנט, בקשו לדבר עם אחד מן חוג לקוחותיו ו/או לקבל אסמכתאות אמיתיות לניסיון ולוותק החברה בתחום. אגב, אנו ממליצים לבקש היתרים וקורסים אותם עבר בעל המקצוע (כך תוכלו לדעת גם כמה זמן הוא נמצא בתחום….)
  • חקרו לעומק את סוג הפרסום – לא מעט פעמים גוגל ופייסבוק מזינים אותנו בלא מעט בעלי מקצוע ומודעות "ממומנות", לעיתים נוצר הרושם כי המודעה הגיעה אלינו בדיוק בזמן. "רק עכשיו דיברנו על זה שאנחנו מחפשים מאתר נזילות והופ מצאנו", חשוב לציין כי ברוב המקרים מדובר באנשים אשר שילמו לגוגל ו/או לרשתות החברתיות השונות כסף על מנת להופיע במקומות הגבוהים. אגב, אין בזה משהו פסול וכל החברות הגדולות היום מפרסמות את עצמן ברשת, אך אל תראו זאת כתחליף לבדיקה ראויה של בית העסק וכי בית העסק עומד בכל הדרישות אותם נפרט בהמשך.
  • המלצות – אנו מאמינים כי אחת הדרכים לתת מעט ביטחון לעצמנו בכל הקשור לבעל מקצוע בבית היא דרך המלצות. אתם יכולים לבדוק המלצות במגוון רחב של מישורים – המלצות בכלי גוגל לעסקים, המלצות ברשתות חברתיות בקבוצות שונות, המלצות משכנים, המלצות מקולגות לעבודה ועוד. כאשר אנחנו מגיעים דרך המלצה אנו יודעים כי האדם אותו אנו מזמינים עבד עם אדם שאנו מכירים ו/או אנשים שונים ברחבי האינטרנט אשר משבחים את פועלו ואנו יכולים להסיר אבן מליבנו.
  • עבודה עם ציוד ומכשור מתקדם – כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות אנו רואים שני סוגים עיקריים, שיטה מסורתית ושיטה מודרנית. בשיטה המסורתית יחפש מאתר הנזילות את מקור הבעיה דרך הריסה ושבירה של קירות ומרצפות בבית, בשיטה המודרנית יעבוד מאתר הנזילות יחד עם ציוד ומכשור מתקדם. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים עובדת יחד עם ציוד מתקדם יחד עם טכנולוגיית "אל הרס" ומספקת לכם מעטפת מלאה בכל הקשור לנזילה שלכם.
  • הסמכות – בדקו כי מאתר הנזילות ו/או החברה איתה אתם עובדים מחזיקים בכל ההסמכות, ההכשרות וההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם. אף אחד מאיתנו לא רוצה לשלם לא מעט כסף על עבודה שנעשית על ידי אדם חובבן לא ניסיון ו/או הכשרה בתחום. תרגישו בנוח לוודא כי התעודה שמראים לכם זהה לאדם שהגיע אליכם לבית.
  • יש ספק, אין ספק – אם אתם שואלים אותנו חמשת הפרמטרים שציינו עד עכשיו הם די והותר למציאת בעל מקצוע מיומן, בעל ניסיון ומקצועי לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם. יחד עם זאת, אנחנו חובבים גדולים מאוד של תחושות בטן. דיברתם עם בעל מקצוע אך אתם מרגישים שזה עדיין לא זה? אלו יכולים להיות הדברים הקטנים ביותר שנותנים לך תחושה לא נעימה בכל הקשור לעבודתו של בעל המקצוע. אמירה שנאמרה בחיל האוויר הבריטי במלחמת העולם השנייה הייתה "אם יש ספק, אין ספק". יש ספק? תמשיכו הלאה אל בעל המקצוע הבא.

למה לבחור דווקא בחברה לאיתור נזילות?

לא מעט אנשים תוהים למה חברת איתור נזילות היא הבחירה הטבעית של לא מעט משקי בית בישראל. הרי ישנם לא מעט בעלי מקצוע, אינסטלטורים ומאתרי נזילות פרטיים המתעסקים בתחום, אז למה בכל זאת לפנות אל חברת איתור נזילות ייעודית?

כאשר אנחנו מדברים על חברת איתור נזילות מים אנו נדבר לרוב על חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר מרכזת בתוכה את אנשי המקצוע הטובים ביותר, יחד עם זאת מאחר ומדובר בחברה גדולה אנו יכולים להיות רגועים בכל הקשור למכשור איתו הם עובדים. חברות גדולות יעבדו עם מכשור מתקדם ואיכותי אשר יעזור לנו במצבים של איתור נזילות בצנרת, איתור נזילות מים בבית ופתרון הולם ומהיר לבעיה שלנו.

האם הנזילה יכולה להיפסק לבד?

אפשר להגיד שלא מעט אנשים אימצו לעצמם מנטרה מסוימת לחיים, אחת מן המנטרות היא – "הזמן עושה את שלו", נתחיל ונאמר שמדובר במנטרה מעולה למגוון רחב של אספקטים בחיים. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על נזילה בבית אפשר להגיד כי המשפט הזה מרוחק מאוד מן המציאות ואם הזמן יעשה את שלו זה לבטח לא יהיה לטובתנו. לכן, אנו מציעים ללא מעט משקי בית אשר חושבים כי הזמן יעשה את שלו ו/או "זה רק כי יורד גשם יש נזילה.. בדרך כלל אין", לעצור את כל המחשבות האלו ולטפל בשורש הבעיה כמה שיותר מהר. ככל שתחכו יותר זמן כך תשתיות הבית ינזקו יותר – מה שלכם יעלה לא מעט כסף, עוגמת נפש ואף במקרים מסוימים אף פגיעה בתשתיות שונות בבית ומפגעים בריאותיים ובטיחותיים.

האם אפשר לאתר נזילות ללא הרס?

אם אנחנו חוזרים אחורה בזמן לבית הורינו אנו נזכרים כי כל פעם בה הורינו הזמינו אינסטלטור ו/או מאתר נזילות לשם איתור נזילה ההורים שלנו מצאו את עצמם בבית הרוס יחד עם קירות שבורים, מרצפות שבורות ועוד. כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות אנו מדברים על 2 שיטות עיקריות:

  • השיטה אותה כולנו מכירים(השיטה המסורתית) – הגישה המסורתית היא אותה שיטה בה התחלנו את המבוא לפסקה זו. זו הגישה שכל לקוח וכל אינסטלטור מכיר, אם אנחנו מפשטים את הגישה הזו ומתמצתים אותה במשפט אחד הרי שניתן להגיד "חבר, תמצא לנו את הנזילה כמה שיותר מהר. אה, ושכחנו לציין כל האמצעים כשרים". בגישה המסורתית האינסטלטור יחפש את הנזילה בביתכם על סמך האפיון שנתתם לו וניסיון קודם שלו עם לקוחות, לשם מציאת הנזילה יצטרך האינסטלטור לשבור קירות, להרוס מרצפות, לשחק לא מעט עם הפטיש וכל זה על מנת למצוא את מקור הנזילה. שבר קיר אחד ולא מצא? עוברים לקיר הבא, כמה קלאסי. ברוב המקרים אנו נשאר עם לא מעט מרצפות שבורות והבית שלנו יראה כמו אתר שיפוצים אחד גדול אשר בסופו נצטרך להזמין בעל מקצוע נוסף.
  • הגישה המודרנית (איתור נזילות ללא הרס) – אנו יודעים כי אחת מן התהיות הראשונות של בעלי בית החווים נזילה זה האם ישנה דרך לטפל בנזילה מבלי לגרום הרס נוסף לחלל הבית – התשובה היא כן, חד משמעית כן. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט גישות מודרניות הנכנסות אלינו בצעדי ענק ונותנות ללא מעט מאתרי נזילות בעלי היתרים והסמכות רלוונטיים לאתר את מוקדי הנזילה בבית ללא הרס של הבית כלל. העבודה נעשית אל מול מכשור מקצועי ומתקדם הכולל בין היתר: סיבים אופטיים, סיבים אופטיים על גבי מצלמה ייעודית, חיישני גז איכותיים ומקצועיים לשם ביצוע המלאכה, מכשור אקוסטי, מצלמות תרמיות ועוד שלל אביזרים מתקדמים ומובילים.

מה העלות של איתור נזילות מים בבית?

הפסקה הזו עבור לא מעט מן הישראלים נחשבת הפסקה החשובה ביותר בכל המאמר המקיף שלנו, למעשה ברוב השיחות השאלה "מה המחיר" נשמעת עוד לפני שהספקנו להציג את עצמנו ולהגיע אל הקריאה המיוחלת. אם אתם שואלים אותנו מדובר בחוסר אחריות משווע לתת הצעת מחיר כאשר בעל המקצוע לא נמצא במקום ויכול לתת אפיון מלא לבעיה. לכן, כאשר תקבלו הצעת מחיר לשם איתור נזילות על סמך תיאור שלכם בלבד של הסיטואציה תדעו שברוב המקרים יהיה מדובר בבעל מקצוע ללא ניסיון בתחום. על מנת לדעת בצורה הטובה ביותר לתמחר את האירוע יצטרך מאתר הנזילות להגיע אל מקום הנזילה, לאתר הנזילה, לאמוד את גודל הבעיה ואת דרכי הטיפול הנדרשים ובעקבות כך להציג לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת בהתאם לאפיון שלו. מאתר נזילות בעל ניסיון ומוניטין לא יתחיל לעבוד בשום פנים ואופן אם לא יהיה לו את האישור המלא שלכם לעבודה.

מה עושים אם הנזילה לא נמצאה?

ראשית על מנת להימנע מלכתחילה ממצבים בהם מאתר הנזילות לא הצליח לאתר את הבעיה אנו ממליצים לכם לעבוד לפי כל הקריטריונים שציינו במהלך המאמר ולחפש מאתר נזילות בעל ניסיון, מוניטין ו-ותק בתחום. מאתר נזילות העומד בכל הקריטריונים ידע איך לטפל בבעיה בצורה נכונה ואף למצוא אותה בדרכים יצירתיות. יחד עם זאת, לא מעט פעמים אנשים תוהים מה יקרה אם מאתר הנזילות לא יצליח לאתר את הבעיה הרי הוא היה בבית שלנו הסתובב מספר שעות עם מכשירים שונים אך בכל זאת לא מוצא את מקור הבעיה. אנו מציעים לכם לקבוע מראש עם מאתר הנזילות סכום אותו הוא יגבה במקרה שלא הצליח לאתר את הנזילה – ברוב המקרים הסכום יסתכם בעלות ביקור בלבד אשר תכסה את זמן שהותו של מאתר הנזילות בבית שלכם. סכמו זאת מראש על מנת להימנע מאי נעימויות לאחר מכן.

מה הן השיטות הנפוצות לאיתור מים ללא הרס?

דיברנו לא מעט על טכניקת אל הרס, טכניקה בה מגיע אל ביתכם ו/או בית העסק שלכם מאתר נזילות ומבצע עבורכם את המלאכה ללא הרס של הבית כלל יחד עם מכשור מתקדם. העבודה נעשית אל מול מכשור מקצועי, בין המכשור ניתן לראות:

  • סיבים אופטיים ייעודיים
  • סיבים אופטיים עם מצלמה
  • מצלמה תרמית
  • חיישני גז
  • בדיקות לחץ שונות
  • גלאי סאונד
  • מד תרמי
  • מכשירי אקוסטיקה ייעודיים

האם אפשר לקבל דו"ח מפורט בסיום הבדיקה?

כאשר אנחנו מדברים על נזילה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר ברוב המקרים תוציאו מכיסכם לא מעט כסף לשם ביצוע המלאכה. אנו מציעים לכם לבקש ממאתר הנזילות דו"ח מפורט בו הוא יכלול את כל הבעיות השונות אשר היו בנכס ברגע שהוא הגיע, מה הוא עשה לשם טיפול בנזילה ומה הם המסקנות הסופיות שלו. לא מעט אנשים מחזיקים בביטוח דירה, על מנת לקבל חזרה את הכסף אותו הוצאתם על הדירה תצטרכו להגיש דוח מפורט. כמו כן, תוכלו להשתמש בדוח זה במקרים עתידיים במידת הצורך.

האם יש אחריות לבדיקה או לתיקון?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עבודה הנעשית בבית, על אחת כמה וכמה אם אנחנו מדברים על עבודה המערבת בתוכה מספר תשתיות שונות הוא אחריות. בדקו כי מאתר הנזילות איתו אתם עובדים נותן לכם מעטפת מלאה בכל הקשור לאחריות העבודה. מאתר נזילות בעל ניסיון, ותק ומוניטין לא יהסס לתת לכם אחריות לפרק זמן סביר.

על מה חשוב להסכים לפני תחילת בדיקת האיתור?

עברתם שלב אחרי שלב כמו שציינו במהלך המאמר ואתם מאמינים שהגעתם אל מאתר הנזילות הטוב ביותר באזור שלכם, יחד עם זאת אנו מאמינים כי ישנם דברים שיש להסדיר טרם הטיפול על מנת לא להשאיר ספק ו/או טעם חמוץ אל מול בעל המקצוע. אנו מציעים לכם לשבת עם מאתר הנזילות ולסכם איתו מראש את כל הדברים אותם הוא מתחייב במסגרת המחיר – שימוש במכשור מתקדם תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר(איזה מכשור הוא משתמש, האם תהיה עלות נוספת לשימוש במכשור אחר בנוסף), דו"ח ליקויים מפורט, אם ישנם צורך בתיקונים על מנת לטפל בנזילה מי יהיה זה שיטפל בתקלה (בלא מעט מן הפעמים בעלי מקצוע מתמחרים שונה איתור נזילה וטיפול בנזילה), בדקו כי הכל רשום שחור על גבי לבן ויש הסכמה מלאה בין שני הצדדים לפני תחילת ההתקשרות.

למה מומלץ להזמין את חברת אלון חדד ייבוש תת רצפתי?

חברת אלון ייבוש תת רצפתי מתמחה בכל הקשור לאיתור נזילות מים, במשך השנים עבדנו אל מול מאות קבלנים, במגזר הציבורי, במגזר העסקי ואף שירתנו ללא לאות אלפי לקוחות פרטיים. אנו מאמינים כי איתור נזילות היא מלאכת מחשבת לכל דבר ועם הגישה הזו אנו מגיעים אל כלל לקוחותינו. החברה מעמידה לשירותכם את בעלי המקצוע המיומנים והטובים ביותר בתחום יחד עם כל ההסמכות וההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע העבודה – כך שאתם יכולים לקחת צעד אחד אחורה, לנשום עמוק ולתת לנו לטפל בכם כמו שצריך.

זה הזמן שלכם לבחור נכון – עוצרים את הנזילה בזמן, בוחרים אלון חדד ייבוש תת רצפתי!