אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מתעניינים בבדיקת לחות מתחת לריצוף, בדיקת לחות הינה אחד מן הצעדים הראשונים, המהותיים והחשובים ביותר שיש לבצע לפני כל עבודת שיפוץ, פרויקט מגורים חדש ו/או נזילה והצפה אשר התחוללו בשטח הנכס שלכם. במסגרת בדיקת לחות מתחת לריצוף נלקחת דגימה קטנה של חומר המילוי למעבדה אשר לאחר מכן יוחלט מה הם הצעדים הבאים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לבדיקת לחות מתחת לריצוף – אנשי המקצוע של אלון ייבוש תת רצפתי פה על מנת לתת לכם מענה מקיף לכל השאלות.

יורדים לעובי הקורה: ממה למעשה נגרמת רטיבות מתחת לריצוף?

לא מעט אנשים תוהים איך למעשה נגרמת רטיבות מתחת לריצוף, כאשר אנחנו מדברים על רטיבות מתחת לריצוף אנו מדברים על אין ספור סיבות שונות ומגוונות בגללן יכולות להיווצר רטיבות. לרוב אנשים הסובלים מלחות ורטיבות מתחת לריצוף הם אותם אנשים הסובלים מהדברים הבאים:
• סתימה בצינור הביוב
• איטום לקוי
• פיצוץ בצנרת
• סתימה בקו ניקוז המטבח
• בעיה במערכת הביוב בבית
• מי גשמים וחדרים רטובים סמוכים שלא אטומים
• צנרת כיבוי אש
אלו למעשה המקרים השכיחים בהם אנו רואים כי נגרמת בעיה ישירה הגורמת לרטיבות מתחת לריצוף.

יש ספק, אין ספק: בדיקת לחות

בהנחה ויש לכם ספק הכי קטן בכל הקשור לרטיבות מתחת לריצוף אנו מציעים לכם לקרוא לבעל מקצוע ולהתחיל לנקוט בפעולות הראשונות, הפעולה הראשונה והחשובה ביותר היא בדיקת לחות אשר במהלכה ניתן לקבל מידע מדויק אודות רמות המים והלחות הכלואים מתחת לריצוף. לפי תו התקן הישראלי אנו למדים כי רטיבות של תשתית לא תהיה גדולה מ-6% לתשתית העשויה חול ו/או 3% לתשתית סומסום. בהנחה ובבדיקת הלחות יתגלה כי עברתם בצורה כזו או אחרת את הרמה המומלצת לפי מכון התקנים הרי לכם שמדובר בבעיה תברואתית, אסתטית ובטיחותית של ממש. בתחילת התהליך יבצע בעל המקצוע מספר קידוחים שונים במקומות נסתרים אשר לא נראים לעין ויקח משם דגימות, את אותם דגימות ישלח למעבדה ויקבל תשובה ברורה לגבי מצב הרטיבות בנכס שלכם והמשך טיפול בבעיה.

רטיבות מצטברת לאורך הזמן: לא מעט נזקים

כאשר אנחנו מדברים על רטיבות ולחות הכלואים מתחת לריצוף אנו עדים ללא מעט נזקים אשר עלולים להגיע הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. ריכזנו עבורכם שלושה פרמטרים בהם משקי בית רבים נפגעו כתוצאה מרטיבות – הפן הכלכלי, הפן הבריאותי, והפן הבטיחותי.
• הפן הכלכלי – ככל שתחכו יותר זמן עם הרטיבות והיא לא תקבל הולם הרי שסכום הכסף אותו אתם תשלמו עבור איתור הנזילה וייבוש הנזילה יהיה גדול הרבה יותר. כמו כן, הזמן עושה את שלו וסביר להניח שתצטרכו לטפל בתשתיות נוספות מאחר והרטיבות החליטה להתקדם בקצב מסחרר ולפגוע בתשתיות הבית השונות – חשמל, מים, צנרות ביוב, תשתיות תקשורת. כמו כן, במקרים מסוימים תידרשו לעשות שיפוץ מאסיבי לבית במהלכו אתם מתקנים את כל הנזקים. אנו ממליצים לכם להקדים ולא להגיע למצב שכזה.
• הפן הבריאותי – הבריאות שלכם הוא אחד הדברים הכי חשובים לנו באלון ייבוש תת רצפתי, כאשר אנחנו מדברים על נזילות ורטיבות הכלואים מתחת לריצוף אנו מדברים על סכנה בריאותית של ממש מאחר ואחד מן הסממנים הבולטים לאורך זמן הינם: עובש, טחב ופטריות. אם נרד לעובי הקורה נגלה כי אלו מכילים לא מעט חומרים אלרגניים ומסרטניים אשר מזיקים לאדם ויכולים לפגוע בצורה ישירה במערכת החיסונית ובמערכת הנשימה של דיירי הבית. אנו ממליצים לכם להימנע ממצב שכזה ו"להרוג" את הבעיה שהיא עוד קטנה.
• הפן הבטיחותי – ניסיון העבר מלמד אותנו דבר אחד מאוד פשוט, ככל שהנזילה יותר מתקדמת ולא מטופלת בהתאם כך גם הסיכוי למחדלים בטיחותיים עולה אלפי מונים. אנו מאמינים שכבר עכשיו יצא לכם לראות לא מעט סדקים במרצפות, התפוררויות של קירות, קילופים ועוד, כל אלו הם רק "תסמיני התחלה" לתסמינים גדולים אף יותר – התפוררות של שלד הבית, קריסה של קירות, סדקים ושברים במרצפות ועוד.
אנו ממליצים לכם לא להגיע כלל למצב בו אתם "מתגרים" בגורל, יש לכם ספק ולו הכי קטן כי קיימת רטיבות מתחת לריצוף – התקשרו לבעל מקצוע שיעזור לכם לטפל בבעיה.

אמרתם בדיקת לחות מתחת לריצוף: אמרתם אלון ייבוש תת רצפתי

אם הגעתם לכאן הרי שאתם מחפשים אחר בעל מקצוע המבצע בדיקת לחות מתחת לריצוף, אנו רוצים לבשר לכם שאתם יכולים להפסיק את החיפושים שלכם עכשיו מאחר והגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם. חברת אלון ייבוש תת רצפתי נחשבת לחלוצה ומתמחה בתחום איתור נזילות המים וייבוש תת רצפתי. במרוצת השנים החברה עבדה אל מול סקטורים ומגזרים רבים ושירתה אותם ללא לאות – סקטור ציבורי, פרטי ועסקי.
אנשי המקצוע של אלון ייבוש תת רצפתי לוקחים את העבודה שלהם ברצינות ומבינים כי מדובר במלאכת מחשבת של ממש ובבעיה אשר פוגעת בלא מעט אספקטים בחייכם. החברה מעמידה לרשותכם את בעלי המקצוע המובילים והמיומנים ביותר אשר מחזיקים בכל הרישיונות, ההסמכות וההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם – כך שכל מה שנשאר לכם זה לקחת צעד אחד אחורה, לעשות לכם משהו לשתות ולתת לאנשי המקצוע של אלון לטפל לכם בבעיה.
אלון ייבוש תת רצפתי שמה לה לדגל שירותיות, איכותיות ואמינות והפכה במרוצת השנים לבחירה הטבעית של אלפי משקי בית, קבלנים ושאר לקוחות עסקיים. זה הזמן שלכם לעשות בחירה נכונה – זה הזמן שלכם לבחור באלון חדד ייבוש תת רצפתי.