אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר בעל מקצוע המתמחה בייבוש חול רטוב מתחת לריצוף. כאשר אנחנו מדברים על רטיבות, נזילות וחול רטוב מתחת לריצוף אנו רואים את הצורך בטיפול מהיר, נכון ואיכותי על מנת להחזיר את שגרת החיים לקדמותם. ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף הוא בגדר מלאכת מחשבת של ממש, אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנשי המקצוע והנזילות של אלון ייבוש תת רצפתי פה כדי לענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

מה זה ייבוש תת רצפתי?

למעשה כאשר אנחנו מדברים על ייבוש תת רצפתי אנו לא מדברים על הגדרה מסובכת, אנו רואים לא מעט משקי בית בהם מתחילים להצטבר מים ו/או לחות ברצפה מתחת לאריחים ולמרצפות אלו יכולים להיות משלל סיבות שונות ומגוונות. ככל שנקדים לטפל בבעיה יותר מוקדם כך אנו נחסוך לעצמנו לא מעט משאבים וכסף תוך כדי שמירה על ביטחון ובריאות המשפחה שלנו.

איך אני יכול לדעת אם יש לי נזילה מתחת לריצוף?

אתם בטח תוהים איך תוכלו לדעת שיש לכם נזילה מתחת לריצוף, למעשה כאשר אנחנו מדברים על נזילה מתחת לריצוף אנחנו מדברים על עולם שלם בו אנו יכולים לראות מספר לא קטן של סיטואציות בהן היינו ממליצים לכם לעצור את הכל ולהתקשר לבעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות וייבוש תת רצפתי.

• השכנים מספרים לכם על רטיבות – לא מעט אנשים מוצאים את עצמם יורדים במדרגות של הבניין ומקבלים מבטים מעט שונים מהשכנים שלהם, אחרי מספר ימים השכנים שלכם אומרים לכם שיש להם רטיבות בקיר מהצד של הדירה שלכם – מה שברוב המקרים יעיד על כך שישנה נזילה ברצפה שלכם. חשוב לציין כי העובדה שהנזילה הינה כבר "ויזואלית" ומפריעה אסתטית לאו דווקא אומר שמדובר בנזילה הנמצאת במצב מתקדם וחמור אך כן יש צורך לטפל בנזילה זו כמה שיותר מהר על מנת למנוע אי נעימויות.

• קמתם בבוקר וחשבון המים נשאר אותו דבר, כל השאר זה בונוס – אף אחד לא קם בבוקר ואומר "מה הסיכוי שיש לי נזילה, כדאי שאבדוק אותה" בלי שום ביסוס. לרוב, כאשר אנחנו מדברים על נזילות אשר מקורן מתחת לרצפה אנו לא נראה סימנים עד שהמצב יתחיל להסלים. יחד עם זאת, אחד הדרכים שלנו לדעת כי ישנה נזילה בבית שלנו הוא חשבון המים החודשי שלנו. בהנחה וחשבון המים החודשי שלכם עלה אלפי מונים והצריכה לא השתנה כלל הרי שאתם עומדים מול בעיה לא קטנה הדורשת התערבות של בעל מקצוע.

• סימני רטיבות על גבי הקיר – אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי נזילה תת קרקעית הינה נזילה "כלואה" בשפה המקצועית, כתוצאה מכך היא לא מצליחה למצוא את הדרך להתאדות ולצאת מן המרצפות. לא מעט פעמים אנו רואים את הנזילה מנסה "לברוח" ועולה לאט אל הקיר כתוצאה מכך אנו רואים סימני רטיבות על גבי הקיר שלנו. ראיתם סימן רטיבות על גבי הקיר? אין מן הנמנע שעליכם לקרוא לבעל מקצוע.

• סימנים של טחב, עובש ופטריות – מעבר לכך שמדובר בפגיעה אסתטית לא קטנה בחלל כאשר אנחנו מדברים על סימנים של טחב, עובש ופטריות אנו מדברים על סכנה בטיחותית ובריאותית לכל דבר ועניין הדורשת התערבות מקצועית. במקרים כאלו סביר להניח שאתם סובלים מנזילה במצבים מתקדמים אף יותר ואנו ממליצים לפנות אל בעל מקצוע אשר יעזור לכם לטפל בבעיה.

• התנפחות בקיר ו/או בריצוף– מרגישים שהקיר שלכם ו/או המרצפות שלכם השמנו לאחרונה ולא נתתם להם לאכול יותר מדי לאחרונה? התנפחות בקיר ו/או במרצפות הוא סממן אשר מעיד לנו שקורה משהו לא טוב.

• קילופים – ראיתם קילופים? אין צורך להרחיב במילים, אתם כבר יודעים מה זה אומר.

ייבוש חול: לפני הייבוש מטפלים בשורש הבעיה

אנשים רבים נוטים לחשוב כי ייבוש חול מתחת לריצוף הוא מלאכה שמספיקה ונותנת את כל המעטפת אותה הם צריכים אך לא כך הדבר. לפני שאנחנו ניגשים לייבוש חול תת רצפתי עלינו לאתר את הנזילה, להבין מה המקור שלה, מה גורם לה ולטפל בה מן השורש. אנו ממליצים לכם לעבוד עם מאתר נזילות אשר מתמחה גם בשיטות השונות לייבוש תת קרקעי. לאחר שסיימתם לטפל בנזילה בבית על בעל המקצוע לעשות לכם בדיקת לחות יחד עם מכשיר ייעודי אשר יעזור לו להבין האם יש רטיבות מתחת לריצוף ובאיזו רמה – לאחר מכן יבנה איש המקצוע תכנית מפורטת בה הוא מייבש את כל הרטיבות הנמצאת מתחת לריצוף שלכם.

מלאכת ייבוש חול: כמה זמן זה אורך?

כאשר אנחנו מדברים על ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף אנו מדברים על מלאכה אשר לוקחת מעט זמן, ייבוש תת רצפתי לרוב יארוך בין שבועיים לחמישה שבועות בהם הריצוף יחל את תהליך ההתייבשות וההתאדות, יחד עם זאת לאחר פרק הזמן שנקבע יגיע אליכם שוב בעל המקצוע ויבצע בדיקת לחות לראות האם הרטיבות מתחת לריצוף נעלמה.

ייבוש חול מתחת לריצוף – אל תחכו שיהיה מאוחר

אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי ברוב המקרים אנו מגלים על רטיבות ונזילה מתחת לריצוף רק לאחר זמן רב מאחר והסממנים הראשונים והגלויים לא מגיעים אלינו כל כך מהר. כאשר אנחנו מדברים על ייבוש חול מתחת לריצוף אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות ברגע בו נהיה לכם חשד ולו הכי סביר שזו הבעיה ממנה אתם סובלים. חול רטוב מתחת לריצוף עלול לגרום ללא מעט בעיות:

• נזקים לתשתיות הבית – מתחת לריצוף שלנו עוברות לא מעט תשתיות שונות של הבית, בין התשתיות השכיחות אנו רואים את הביוב, צנרת המים, חשמל(ואנחנו לא צריכים להסביר לכם כמה מים וחשמל לא מסתדרים ביחד) ולעיתים אף כבלי ותשתיות תקשורת שונות. כאשר הנזילה מתקדמת היא יכולה לפגוע בלא מעט תשתיות אשר יכולות לגרום לבעיות בטיחותיות, בריאותיות ולעיתים אף כספיות לא קטנות.

• עובש, טחב ופטריות(סכנה בריאותית) – כתוצאה מנזילה ורטיבות הנמצאת מתחת לריצוף אנו רואים כי המשולש הקדוש הזה מהווה את אחד מהסממנים הבולטים ביותר. כאשר אנחנו מדברים על עובש טחב ופטריות אנו מדברים על משולש בעל תכונות לא סימפטיות בלשון המעטה ויכולים לגרום ללא מעט בעיות בריאותיות אצל אנשים מבוגרים, ילדים, קבוצות סיכון ועוד. לכן, אלו מהווים סכנה בריאותית אשר יכולה לפגוע בצורה משמעותית באיכות חייכם. אנו מציעים לכם לא לחכות עד שיהיה מאוחר ואלו יתחילו להופיע.

• חיסכון של כסף – אם אנחנו נכנסים להיגיון בסיסי אנו מגלים כי ככל שנקרא לבעל מקצוע יותר מהר כך הסכום אותו אנו נשלם יהיה גדול יותר, ככל שהזמן יעבור אנו מניחים שגם הרטיבות תתגבר ותמשך וכתוצאה מכך אנו נצטרך להוציא הרבה יותר כסף הן בייבוש והן בתיקון. כמו כן, במקרים של רטיבות מוגברת אנו יכולים להגיע למצב בו לא מעט תשתיות של הבית נהרסו ולהוציא עוד כסף על עבודות שיפוץ ותשתית.

• אל תחכו, סכנת נפשות – אם אנחנו מדברים על נזילות מתקדמות אנו רואים לא מעט תופעות לוואי אשר יכולות להגיע במרוצת הזמן – סדקים במרצפות, קילופים, התפוררות של קירות, סדקים וחתכים בקיר כל אלו הם המקרים השכיחים. יחד עם זאת, רטיבות אשר לא מטופלת בזמן עלולה לעלות לנו במחיר המבנה ובקריסה מלאה שלד הדירה ו/או של חלקים שונים בנכס.

ייבוש חול מתחת לריצוף: ללא הרס הבית כלל

לרוב כאשר אנחנו מדברים על ייבוש חול מתחת לריצוף אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר בפעולה אשר מותירה אחרי לא מעט הרס, בלאגן, לכלוך והרשימה כמובן עוד ארוכה. יחד עם זאת, בניגוד למה שרוב האנשים נוטים לחשוב כיום ניתן לייבש חול מתחת לריצוף בצורה מקצועית, יעילה וחכמה ללא הרס הבית כלל. אלון ייבוש תת רצפתי משתמשת במכשור ייעודי ומקצועי אשר מטרתו לתת מענה בכל הקשור לאיתור נזילות יחד עם ייבוש חול מתחת לריצוף תוך כדי שימוש בטכנולוגיה המכונה – "טכנולוגיית אל הרס".

שלב אחר שלב: ייבוש חול רטוב

כאשר אנחנו מדברים על ייבוש חול רטוב אנו מדברים על 5 שלבים שונים:

• חשד לנזילה – כמו שציינו כבר בתחילת המאמר ישנם לא מעט פרמטרים אשר יכולים להוות כחשד לנזילה, בהנחה ויש להם חשד נזילה הרי שמדובר בשלב הראשון בו אנו מבינים כי יש להזמין בעל מקצוע.

• בדיקות לחות – בעל המקצוע הגיע אליכם לבית והוא מתחיל בבדיקה של הנכס, במסגרת הבדיקה יעשה שימוש במכשור מקצועי ומתקדם בטכנולוגיית אל הרס אשר באמצעותו ידע בעל המקצוע האם מתקיימת לחות ורטיבות מתחת לריצוף.

• לפני הייבוש, מטפלים בנזילה – לפני שאנו מתחילים לטפל במלאכת הייבוש עלינו לטפל בשורש הבעיה ולאתר את הנזילה, לאחר שאיתרנו את הנזילה אנו נותנים לה את הטיפול הראוי.

• טיפלנו בנזילה, שלום לשלב הייבוש – בעל המקצוע טיפל עבורכם בנזילה ועכשיו הגיע הזמן להבטיח את איכות העבודה וכי הנזילה ונזקיה לא יחזרו שוב בעתיד והגענו לשלב הייבוש. בשלב זה נעשות פעולות רבות אשר מטרתן להבטיח את פעולת הייבוש תוך כדי עבודה עם כלים מתקדמים.

אמרתם ייבוש חול אמרתם אלון ייבוש תת רצפתי

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר בעל מקצוע אשר יעזור לכם לטפל בכל הקשור לייבוש חול תת רצפתי, אנו רוצים להרגיע אתכם ולהגיד לכם שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם. חברת אלון ייבוש תת רצפתי מתמחה בכל הקשור לאיתור נזילות מים וייבוש תת רצפתי ונחשבת לבחירה הטבעית אצל לא מעט משקי בית, קבלנים, אנשים במגזר העסקי והציבורי. במרוצת השנים שירתה החברה אלפי לקוחות והעמידה לשירותם את בעלי המקצוע הטובים ביותר לצד חיוך גדול, אכפתיות ונתינה. אנשי המקצוע שלנו עובדים עם כל ההיתרים וההסכמות לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם – כל מה שנשאר לכם זה לקחת צעד אחד אחורה ולהתרווח, אנחנו נדאג לכל השאר.