המדריך לאיתור נזילות מים מתחת לריצוף

זה נהדר שמים זורמים למפרע ובהתאם לנתיבם. אלא שבאם הם יוצאים מן הנתיב, הם יכולים להגיע לכל מיני מקומות – כמו גם מתחת לריצוף. אפשר שנזילות מים יגיעו למתחת לריצוף עקב כוח הכבידה שיכול לפתות אותן לכיוון. על כן ישנה חשיבות גבוהה לזהות את הסיבה לכך שהמים למעשה הגיע למקומם. באם מוצאים את הסיבה אפשר למנוע מזה מלקרות. כך שאיתור הנזילות יכול להיות משלים לתיקון כל נזק שנגרם כתוצאה מנזילתם הספונטנית להפליא.

זיהוי נזילות מים תחת הריצוף

ניתן לזהות נזילות מתחת לריצוף על ידי תפרחת ברווחים בין אריחי הריצוף או שינוי הרצפות לגוון כהה יותר של צבע. יחד עם רטיבות בחלק התחתון כמו גם בריקבון של משקופי דלת. ובאם ישנם משקופי פלדה אפשר להבחין בקורוזיה בתחתית המשקוף, קילופי טייח מעל לפנלים כמו גם שינויים בגוון של האריחים. ובאם בכלל יש חיפויי פרקט, אפשר לראות נפיחות. ותסמין נוסף הוא גם פידבק מהשכנים באם יש להם נזילות מהתקרה.

מומחה לאיתור נזילות

תפקידו של מאתר נזילות מקצועי יהא נא של גילוי אותן נזילות ומקורן גם חוסר איטום בחדרים רטובים, חדירת מי גשמים, כשל בביוב וכיוצא בזה. באם התגלתה רטיבות תחת הרצפה אפשר לעשות שימוש במכשירים הן כדי לבצע איתור עבורה והן כדי לבצע ייבוש עבורה. מומחה לאיתור נזילות יכול לעשות שימוש בגלאי לחות, שיכול להשתמש בגלי מיקרו כדי לבדוק את רמת הלחות תחת הריצוף. תוך השימוש בכלי אין עניין להרוס רצפה ו/או לפרקה.

למעשה, זהו היתרון הגדול לדעתנו של קבלת עזרה ותמיכה ממומחה לאיתור נזילות שכן במצב שכזה אפשר לגלות את מקור הנזילה מבלי להרוס את התשתית המאפשרת אותה.

על מעבדה לאיתור נזילות

איתור נזילה וייבוש תת רצפתי

מעבר לכך, מומחה לאיתור נזילות יכול להביא מעבדה ניידת לבית הלקוח, או לעשות שימוש במעבדה חיצונית כדי לקבל נתונים ופרמטרים מדויקים. עבור כך מתבקש לפרק אריחי ריצוף ולהוציא מצע כדוגמה למצע. באם נמצא עניין כן לאתר נזילה אפשר לשלוף את הציוד המתקדם כמו הציוד התרמי וכיוצא בזה.

קבלו טעימה מעבודות השטח שלנו

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!