אם אנחנו ניקח בחדר אחד עשרה אנשים שונים ונחפש משהו משותף ביניהם יהיה לנו קצת קשה למצוא, אך אם יש משהו שאנחנו בטוחים שיהיה משותף לכל עשרת האנשים – אף אחד מהם לא אוהב לראות סימני רטיבות על הקיר שלו. כאשר אנחנו רואים קיר רטוב אנו יודעים כי מתרחשת בעיה סמויה מן העין אשר יכולה להחמיר ולפגוע לא מעט באיכות החיים שלנו ואף במקרים חריגים אף בשלד המבנה שלנו. לעיתים גם לאחר שטיפלנו בבעיה נשארנו עדיין עם קירות רטובים – אז איך בכל זאת ניתן לייבש את הקיר ולהחזיר את המראה המודרני והיוקרתי לבית? הישארו איתנו.

איך סימני הרטיבות הגיעו אל קיר הבית שלנו?

לא מעט אנשים תוהים איך סימני הרטיבות השונים הגיעו אל קיר ופתח ביתכם, כאשר אנחנו מדברים על הגורמים לרטיבות בבית אנו מדברים על אין ספור גורמים שונים. ברוב המקרים אנו לא נבין מאיפה הגיעה אלינו הנזילה ו/או סימני הרטיבות מאחר ולא זכינו לקבל מהם שום ביקור קודם. לרוב סימני הרטיבות יגיעו אלינו כתוצאה מנזילה סמויה אשר הפכה עם הזמן לגלויה המתרחשת מאחורי קיר הבית שלנו, לא מעט מהפעמים אלו יכולים להיות כתוצאה מאיטום לוקה ואף בעיות תשתית. לכן, אי אפשר לאפיין בצורה מדויקת מדוע הגיעה הרטיבות דווקא אל פתח ביתנו – אך יש צורך באיש מקצוע בעל ניסיון אשר יבדוק את הסיבות ויפעל לטיפול הבעיה מהשורש ויטפל בה בצורה מקצועית ואיכותית.

לדבר על הפיל בחדר: הרטיבות לא תחלוף מעצמה

אנחנו חושבים שהגיע הזמן לדבר על הפיל בחדר, הרטיבות שלכם היא לא תחלוף מעצמה. לא מעט אנשים רואים מוקדים שונים של רטיבות בבית ונוטים לחשוב כי אם הם יתנו לרטיבות קצת זמן היא תחליט שהיא פורשת כנפיים ועפה – זה ממש לא הסיפור. כאשר אנחנו מדברים על מים הנשפכים מעל הרצפה אנו יודעים כי סביר להניח שהם יעברו תהליך שת התאדות ויעלו מעלה. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על רטיבות הנמצאת בקירות ו/או מתחת מרצפות שונות אנו מדברים על נושא אחר לגמרי אשר דורש מאיתנו התייחסות דקדקנית ואיכותית. רטיבות לאורך זמן יכולה לפגוע לא מעט בתשתיות הבית ואף להוביל בעתיד לקריסת מבנים לכן יש לפעול בהקדם לשם טיפול בבעיה לפני שהיא מסלימה ומתחילה לפגוע באיכות החיים שלנו שוב.

טיפלתם בנזילה אך הקיר עדיין נשאר רטוב: אם לא תטפלו הוא גם ישאר!

לא מעט אנשים חושבים שהרטיבות בקירות חולפים לאחר הטיפול בנזילה, אך זה ממש לא המקרה. כאשר אנחנו מדברים על טיפול בנזילה אנו מדברים על טיפול בסימפטום אך יחד עם זאת קשה מאוד ובמקרים מסוימים אף בלתי אפשרי שהרטיבות תחלוף עם הזמן אם היא כלואה בתוך הקיר. מצב זה יכול לפגוע לנו לא מעט באיכות החיים מאחר ומדובר בפגיעה אסתטית הנמצאת במרכז הבית, כמו כן רטיבות זו עלולה היא כשלעצמה להתרבות ולפגוע בשלד המבנה שלנו ולהוביל ללא מעט בעיות בטיחותיות. לכן, לאחר שטיפלתם במקור הנזילה והבעיה יהיה עליכם להזמין בעל מקצוע לשם ייבוש הקיר בצורה מקצועית, נכונה ויעילה.

קיר רטוב: זהירות, סכנה לפניך!

כאשר אנחנו מדברים על קיר רטוב אנו מדברים על סכנה בטיחותית ובריאותית לכל דבר ועניין. כולנו רואים את הפגיעה האסתטית בבית אשר מגיעה אלינו בפנים של קילופים על הקירות, בועות בקיר, בריקים ובלוקים שמתפוררים ואף נופלים בחלל, כל אלו בשלב הראשוני נראים לנו כמו סכנות בטיחותית ואסתטיות. אך יחד עם זאת ישנם לא מעט סכנות בריאותיות – לחות כלואה הנמצאת במבנה יכולה להוביל במהירות עד לכדי עובש הפוגע בצורה משמעותית באיכות החיים שלנו, משפיע בצורה ישירה על מערכת הנשימה שלנו ויכול לפגוע באנשים בקבוצות סיכון, כמו כן פגיעה ו/או קריסה של שלד המבנה היא סכנה בטיחותית ובריאותית לכל דבר ועניין.

ייבוש קירות רטובים: החשיבות בעבודה עם מכשור מתקדם ואיכותי

כאשר אנחנו מדברים על ייבוש קירות רטובים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת יד מיומנת ואיכותית לשם ביצוע המלאכה. מה אם היינו אומרים לכם שיש אפשרות כיום לבצע ייבוש קירות רטובים ללא הרס של הבית כלל וללא שום פגיעה ו/או הזזה של מרצפות הבית מה הייתם אומרים לנו? סביר להניח שלא הייתם מאמינים לנו כלל. אלון ייבוש תת רצפתי מתמחה בכל הקשור לייבוש קירות רטובים ועובדת יחד עם טכנולוגיות ייחודיות אשר נותנת לכם את האפשרות ליהנות מייבוש קיר איכותי תוך כדי שיקום נזקי המבנה. בעבודה עם אלון תוכלו להיות רגועים ולדעת כי:
• לא יהיה צורך להרים את הריצוף ו/או לפגוע בקירות הבית
• העבודה נעשית בצמוד למטופל בעת ובעונה אחת מבלי לעזוב את הבית
• בלי להחליף את המצע הקיים
• ללא הרס כלל ובשיטה ידידותית לסביבה

מה המחיר של ייבוש קירות רטובים?

לא מעט אנשים שואלים מה המחיר של ייבוש קירות רטובים, למעשה קשה לאפיין מחיר רק על סמך שאלה. כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר לשם ייבוש הקיר יצטרך בעל המקצוע להגיע אליכם לבית לבדוק את חומרת הבעיה, לעשות מספר בדיקות שונות לשם בדיקת המצב מתחת לפני השטח ולאחר מכן תגיע אליכם הצעת מחיר מפורטת יחד עם היקף העבודה והתמחור. אנו מאמינים כי הזול בלא מעט פעמים הוא היקר, לכן אל תתפתו להצעות זולות ובדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים הוא בעל ניסיון, ותק, מוניטין וכל ההיתרים הרלוונטיים לשם ביצוע העבודה, גם אם זה יעלה לכם כמה שקלים יותר – כך תוכלו להיות מוגנים ובטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר.

פגיעה ישירה בערך הבית

כאשר אנחנו מדברים על רצפה בריצוף ו/או בקירות אנו מדברים על פגיעה ישירה בערך הבית. לא מעט אנשים מנסים למכור ו/או להשכיר את בתיהם במרוצת השנים אך נתקלים בסירוב גדול מצד קונים ושוכרים מאחר וישנם סימני "רטיבות" על קירות הבית – מה שמעכיר בצורה משמעותית את איכות החיים של הסובבים בבית ואף נותן את הרושם כי ישנה בעיה חמורה גדולה הרבה יותר מתחת לפני השטח. רטיבות בקירות יכולה להוריד נכסים מסוימים אפילו ב-20% ומרחיקה קונים ושוכרים פוטנציאליים עוד בשלב הראשוני – לכן, מוטב כי תטפלו בבעיה לפני בצורה מהירה וביעילות.

אלון ייבוש תת ריצפתי: מובילים בייבוש קירות רטובים

אלון ייבוש תת ריצפתי מתמחה בכל הקשור לייבוש קירות רטובים יחד עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר לייבוש ללא הרס הבית כלל. אנו מאמינים כי המלאכה אותה אנו עושים היא מלאכת חירום לכל דבר וכך גם אנו מתייחסים אליה. חברת אלון מחזיקה בצוות אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים אשר מחזיקים בכל ההסמכות וההיתרים לשם ביצוע המלאכה בצורה נכונה, איכותית ומקצועית לצד שירותיות גבוהה ומחיר נוח לכל כיס.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו, לבחור נכון ולטפל בבעיה לפני שהיא מסלימה – התקשרו אלינו עוד היום!