המדריך שיספק לכם את המידע על אודות איתור נזילות וייבוש תת רצפתי מקצועי

רטיבות מתחת לריצוף – סכנה בטיחותית ובריאותית

צנרת המים היא מהמערכות החשובות ביותר בכל בית, אך לעיתים, כתוצאה מתקלה במכשירי מים ומזגנים, בלאי טבעי של הצנרת או חדירת מי גשמים, המים מחלחלים למצע החול או הסומסום שמתחת לריצוף ובמעלה הקירות (רטיבות קפליארית).

עד מהרה, הרטיבות המצטברת הופכת למטרד, פוגעת בתקרת הדירה הממוקמת בקומה נמוכה יותר.

מעבר למפגע האסתטי שבא לידי ביטוי בבועות בצבע הקירות ובקילופי טיח, המים חודרים לתשתיות המבנה, מפוררים ומחלישים את הבלוקים, את הבטון ואת הברזל שבתוכו ומחלישים את חוזק המבנה. אך זו רק ההתחלה, כי במקביל, מתפתחת אט אט סכנה בריאותית אמיתית לדיירים:

לחות במבנה מובילה עד מהרה להתפתחות עובש שעלול להשפיע על מערכת הנשימה ולגרום לתגובות אלרגניות בעור. במקרים מסוימים, חשיפה רבה לעובש עלולה לגרום לפגיעות נוירולוגיות ואף למוות. לכן, במצבי רטיבות מתחת לריצוף, שירות של ייבוש תת רצפתי, הוא חיוני לבריאותכם.

סובלים מלחות ורטיבות בביתכם? אל תחכו למחר

ייבוש תת רצפתי

זיהיתם נזילת מים, הבחנתם בכתמי רטיבות או "עננים" במראה אריחי הרצפה או נזקים בטיח ובצבע הקירות? הזמינו מיידית אינסטלטור שיאתר את מקור הנזילה ויעצור אותה ולאחר מכן, צרו קשר עם אלון ייבוש תת רצפתי, לצורך ייבוש המצע מתחת לריצוף ושיקום הנזקים.

20 שנות הניסיון והטכנולוגיה המתקדמת של אלון ייבוש תת רצפתי, מאפשרים לכם ליהנות מספיחה מהירה ויעילה של הלחות שהצטברה במבנה, ללא פגיעה בשגרת החיים שלכם:

  • בלי להרים את הריצוף
  • בלי להחליף את המצע הקיים
  • בלי לעזוב את הבית בזמן הטיפול
איתור נזילה וייבוש תת רצפתי

התהליך והיתרונות של ייבוש תת-רצפתי באלון

מומחה מטעם אלון ייבוש רצפתי, המספקת שירותי טיפול בלחות למגוון לקוחות פרטיים ומוסדיים וזוכה לדירוג גבוה ע"י לקוחותיה באתר "מדרג" יגיע לביתכם. בשלב ראשון, יילקחו דגימות של הלחות הכלואה במצע מתחת לריצוף, באמצעות מספר קידוחים בקוטר 5 ס"מ בריצוף במקומות נסתרים מהעין (מתחת למיטה, לארונות ועוד). דגימות אלו ייבדקו מיידית במעבדה הניידת של אלון ייבוש רצפתי, לצורך זיהוי אחוז הלחות הלכודה במצע.

אם אחוז הלחות שנמצא בבדיקת המצע מתחת לריצוף גבוה מהתקן הישראלי, תחובר אל הקדחים צנרת שמובילה למערכת ייבוש ואידוי ייחודית לשאיבת הלחות מהמצע התת רצפתי. המערכת החסכונית בחשמל ובעלת הפעולה החרישית, תפעל בביתכם 24 שעות ביממה (ניתן לכבות אותה בשעות הלילה) בלי להפריע לשגרת החיים ותייבש את הלחות תוך מספר ימים, תוך טיפול אנטי-בקטריאלי למצע התת-רצפתי.

במידת הצורך, אלון ייבוש תת רצפתי תעמיד לרשותכם מגוון פתרונות מתקדמים לייבוש לחות מאזורים נוספים שנפגעו, כגון קירות, ארונות ומשטחים.

סובלים מנזקי לחות בביתכם? דברו איתנו!

לא ייבשנו, לא שילמתם!

זה יכול לקרות פתאום ללא התרעה

ריחות רעים, קורוזיה, נראות מוזרה ואיכות חיים ירודה גם בהיבט הבריאותי. האם זה קשור כך או כך למצב של רטיבות? בשלב הזה כל מה שיידרש מכם זה לבדוק את עניין הייבוש התת רצפתי ובו זמנית להבין מה הגורם האמיתי לבעיה. חודשים שיש לכם בעיה של רטיבות וצריכים ייבוש רטיבות כלואה או ייבוש רטיבות נראית לעין?

כפי שהבנתם, יש לא מעט סיבות לרטיבות תת רצפתית וזה בהחלט יכול לגרום לכם ללא מעט נזקים. מעבר לקורוזיה או ריח לא נעים זה יכול להיות תשתית שנפגעה, פגיעה במשקוף וכן, גם חיידקים ונזקים בריאותיים שאותם נציין מפעם לפעם במאמר זה.

חושדים ברטיבות בסביבת הבית שלכם ואין לכם מושג מה המקור שלה? במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לייבוש תת רצפתי, שיקום נזקי מים, בדיקה מחשש לתרחיש רטיבות תת רצפתית ועוד.

איתור נזילות מים לפני ייבוש תת רצפתי

מים הם בהחלט החיים אבל מה קורה שהם פוגמים בכל חלקה טובה? במעמד הזה ישנה חשיבות קריטית ביותר לזהות נזילות מים ולמנוע מהן לייצר נזק גדול יותר. חושדים שאולי תצטרכו שירותי ייבוש תת רצפתי? לפני שאתם הולכים לשלב הזה, אולי כדאי לכם להזמין נותן שירות שגם יודע לאתר את המים ואחר כך לתת מענה ופתרון נכון ביותר.

מרגע שיתגלה צבע כהה בין אריחי הריצוף או אז קיים חשד סביר כי יש נזילה וצריך לאתר אותה. לא מבינים בנושא? לרוב אנשים שמטפלים בנזילות וממגרים אותן יודעים גם לזהות אותם בזמן. אם יש סוג של ריקבון במשקופים, אם יש תפרחת מוזרה בין רווחי הריצוף יש בהחלט חשד סביר לנזילת מים או מים כלואים שמישהו מקצועי צריך לאתר בשבילכם.

קודם מאתרים את הנזילה ואחר כך מייבשים אותה – איתור נזילות מקצועי שלב אחר שלב

כפי שהבנתם, בשלב בו קיים ולו ספק קטן כי יש לכם נזילות בבית וכבר עשיתם את הבדיקות הראשוניות לבד יידרש מכם להזמין מאתר נזילות מקצועי כדי שזה יחליט יחד אתכם האם הבעיה מזערית או שאתם חייבים ייבוש תת רצפתי מהיר ומציל.

שלא כמו בזמני עבר בהם היה צורך לשבור את הקיר או הריצוף ולייצר נזק גדול אף יותר, כיום מאתרי נזילה הם הפתרון הטוב ביותר בזמן הקצר ובעלות שפויה.

מה עושה עבורכם מאתר נזילות?

כמו רופא, גם הוא מאבחן את הבעיה ועם מכשור מתאים ביותר מגלה את הנזילות והאם מקורן באיטום לוקה בחסר או אפילו בתופעות הקשורות בזמן ובלאי.

האם זו חדירת מים?

האם זה צינור שהתפוצץ ואיננו נראה לעין? אלו הן רק חלק מהסיבות מדוע אתם מחויבים לעצמכם במאתר נזילות שיאתר את הנזילה וייצר בסופו של דבר ייבוש תת רצפתי נכון ומציל חיים בלי להרוס או לשבור שום דבר.

מומחה לאיתור נזילות יגיע עם הציוד המתאים ובדומה לציוד מעבדה, ישיג את הנתונים המדויקים ביותר של מקור הנזילה והמים הכלואים. לצורך העניין, במצב של רטיבות קשה מתחת לריצוף כל מה שיידרש זה לקחת "דגימה" שלא אחד האריחים וכך להבין גם באמצעות הציוד התרמי מאיפה מתחילה הבעיה ואיך אפשר לסיים אותה על הצד הטוב ביותר ובעלות מתאימה לתקציב שלכם.

מזה רטיבות תת רצפתית ומה נדרש כדי למגר אותה?

לפני שנעסוק בנושאים כמו שיקום נזקי מים אולי כדאי להבין מה המקור שלהם ואיך רטיבות מתחת לריצוף היא רק סיבה אחת מיני אין ספור סיבות שדורשות בין היתר טיפול תת רצפתי ממוקד. שיטת הייבוש התת רצפתית מטרתה למצוא את המים הכלואים ולייצר שיקום נזקי מים על כל המשתמע מכך. באמצעות הליך של ייבוש זה ייקחו נותני השירות מכשיר שאיבה מיוחד ובו זמנית ישתמשו גם במכשיר ייבוש בכל מרחב כזה או אחר שקיים בו חשד כי המים כלואים ומשבשים את מהלך החיים.

איך מזהים רטיבות תת רצפתית?

לפני שאתם מזמינים נותן שירות כזה או אחר תוכלו לגלות את הנזילה או המים הכלואים בעצמכם על ידי כמה פעולות פשוטות כמו למשל גילוי רטיבות קפילארית, אבקה מוזרה ולבנה על הרובה, רטיבות בתקרה הסמוכה או קירות השכנים שלכם וכמובן, המדד הכי ברור לגלות כי יש לכם בעיה עם מים כלואים זה עניין חשבון המים. האם לאחרונה קיבלתם חשבון גדול יתר על המידה? זה בהחלט הסימן הגדול ביותר שיאשר כי יש לכם בעיה של מים כלואים בסביבתכם ואין ספק שאתם צריכים נותן שירות שמבין בתחום ויכול לשים סוף לדבר אחד ולתמיד.

הרטיבות הקפילארית יחלחלו המים מעלה ויחדרו אל תוך הקיר. במקרה של מים כלואים תחת ריצוף הם בהחלט יכולים להגיע גם אל הקיר וזה יבוא לידי ביטוי ברטיבות בכל מקום, קילוף מוזר על המשקופים, קירות ולעיתים גם התנפחות של המקום.

למה חשוב לטפל במים כלואים בזמן?

ייבוש תת רצפתי על ידי מומחים בתחום זה הדבר הכי חכם שתעשו ויפה שעה אחת קודם. מעבר לחשבון המים הגדול שתקבלו והשכנים שייפגעו מכך גם ערכו של הנכס שלכם עלול להיפגע וכאן נותני שירות מקצועיים נכנסים לתמונה. במצב הנ"ל נותני השירות יעשו כל מה שצריך כדי לשמור על התשתית של הבית שלכם, על הקירות שלכם, על הקירות הסמוכים ובעיקר על הרהיטים והציוד שהשקעתם בו לא מעט.

כמו כן, הזמנת נותני השירות בזמן יגלו לכם כי לא רק פתרתם את הבעיה הכללית של ערך הנכס וסביבתו אלא גם שמרתם על בריאותכם שלכם. זה חשוב, היות שרטיבות בבית גורמת ללא מעט מחלות וגם באין רואה אותן הן עלולות להזיק לכם ולסובבים אתכם בצורה משמעותית ביותר.

כמה זמן אורך ייבוש תת רצפתי ובמה מתחשבים בעלי המקצוע?

הכול מתחיל ונגמר במצע שנמצא תחת הריצוף ועל פי מדד זה אורך גם התהליך עצמו. ביחס לחול, כשמדברים על חול שומשום יהיה ידידותי יותר נוכח היכולת שלו להתייבש יותר מהר זאת משם שחול הוא חומר דחוס יותר, סופח יותר מים ובסופו של דבר עלול להתייבש לאט ביחס לשומשום.

כדי להבין את סדר הגודל של הטיפול וזמן העבודה אפשר לומר כי ייבושו של שומשום ייקח כעשרים ואחת יום בעוד חול ידרוש מכם כחודש וחצי.

זקוקים שהתהליך יסתיים במהרה גם אם מתחת לריצוף שלכם יש חול? לצד כלים המתאימים, הבנה בתחום ויכולת שימוש במכונות הנכונות יגיעו נותני השירות המתאימים, יאווררו את המרצפות והתוצאה תפתיע אפילו אתכם.

ייבוש רצפתי- הבדיקה שלפני

ראשית, יגיעו נותני השירות לעובי הבעיה באמצעות איתור מוקדי הרטיבות עצמם. כאמור, בשלב הזה הם יחפשו את המים הכלואים באמצעות מכשירים מתאימים ומקצועיים שיאתרו את הבעיה ויטפלו בה בצורה הממוקדת ביותר.

במסגרת הייבוש, יצרו נותני השירות פתחי אידוי באמצעות פירוק המרצפות, יבצעו חריצה באריחים וייבשו את החול שמתעקש להתייבש מתחת לאריחים או המרצפות ויוצר את בעיית המים הכלואים.

לאחר הייבוש התת רצפתי יעבור המקום את בדיקת הלחות ורק לאחר שיוסכם כי הוא עומד בתקן הלחות יהיה אפשר לומר כי הבעיה נפתרה.

אם מקור הבעיה יהיה בקירות הבית, יזרים נותן השירות אוויר חם אל הקיר שבו כלואים המים, יפחית את הרטיבות ובאמצעות יבשנים מתאימים וטורבינות ישים סוף לבעיה אליה נקלעתם.

ייבוש רצפתי ומים כלואים שלב אחר שלב

הליך תת רצפתי יתרחש באמצעות כל המכשירים לצרכי  שאיבה וייבוש גם יחד. המכשירים החדשניים עובדים בצורה עצמאית ומסייעים לפתור את הבעיה תוך מספר שבועות בלבד אבל קודם לכן חשוב להבין את מהות המים הכלואים.

מים כלואים הם למעשה הגדרה למים שנמצאים מתחת לפאנלים של הרצפה, משקופים, קירות ועוד. הסיבה למים כלואים מקורה באיטום לא נכון בעת קניית הנכס המקורי או לאורך השנים. כמו כן, זה יכול להיות גם בסביבת האמבטיה, בשל פיצוץ של צנרת שאינה גלויה לעין ועוד.

בסיכומו של דבר, ייבוש תת רצפתי הוא שירות אחד אבל מסתמן כי הוא רק חלק מסדרת פעולות שאתם חייבים לעצמכם הרבה לפני הייבוש עצמו.

זקוקים לעזרה? חושדים שיש לכם נזילות שגורמת לריחות רעים, עלות של חשבון חשמל גדול מהרגיל? במעמד הזה המלצתינו היא לאתר את הנזילה ואת מיקומה, לייבש את המקום, להשיב את רמת הלחות המותרת במקום ולחסוך לא מעט בריאות, מאמץ ועלויות יקרות.

ייבוש תת רצפתי ללא פגיעה באריחים, שאיבה דרך הפוגות

קידוח להתקנת מכונת ייבוש במינימום נזק ואבק

ייבוש תת רצפתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר

ייבוש תת רצפתי במרכז ובשרון

ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בתל אביב | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בבני ברק | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים ברמת השרון | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בהרצליה | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בחולון | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בבת ים | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בראשון לציון | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים ברעננה | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בכפר סבא | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בהוד השרון | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בנתניה | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים באבן יהודה | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים בחדרה | ייבוש תת רצפתי – ייבוש חול או שומשום רטובים מתחת לריצוף – טיפול במים כלואים ברמת גן

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!