טיפול בהצפות סמויות

מה הסיפור של שאיבת מים כלואים? ובכן, מדובר על ייבוש תת רצפתי. על מים שאולי כלואים מתחת לרצפה. הדבר יכול להתרחש באם התרחשו פיצוצי צנרת או ליקויי איטום. באם רוצים לשחרר את המים, אולי לשאוב אותם, אפשר להשתמש בשיטה זו וכל שיטה רלוונטית אחרת כדי לטפל בדבר.

תהליך ייבוש תת רצפתי

התהליך עצמו נעשה על ידי מכשיר שאיבה וייבוש, שעובד באופן עצמאי – ללא מעורבות כנראה, למשך כמה שבועות עד לייבוש. על כן אפשר שהכותרת היא "שאיבת מים כלואים", לאור כך שבסך הכל אכן מדובר על מכשיר שאיבה, כמו גם ייבוש.

מה זה מים כלואים בכלל?

מים כלואים הינם מים שהגיעו אל מתחת לפאנלי הרצפה. הדבר יכול להתרחש כתוצאה מנזילה שהתרחשה בעקבות איטום לקוי באחד מהחדרים הרטובים (כמו אמבטיה), במערכת הביוב, בפיצוץ בצנרת וכיוצא בזה.

סימנים לכך שישנה נזילה סמויה (או פשוט, נזילה)

הראשון מבניהם יכול להיות זה של הרטיבות הקפילארית. במקרה זה מדובר על חלחול מים כלפי מעלה, אל תוך הקיר. באם ישנם מים כלואים תחת הריצוף, הם יכולים לבחור לרוץ דרך הקיר. הקיר יבטא זאת בהופעת סימני רטיבות, קילופים או התנפחות. אלמנט נוסף יכול להיות מעין אבקת תפרחת לבנה על הרובה, שיכולה להיווצר מלחות או מים שעוברים דרך הריצוף. כמו גם, רטיבות בתקרה של השכנים ושעון מים שעובד יתר על המידה יכולים לציין אלמנט של נזילה סמויה לכאורה.

למה לטפל בנושא בכלל?

ייבוש תת רצפתי

ובכן, מעבר לכך שזה מראה מראות של רטיבות, אפשר שזה יהיה יותר טוב לשאוב את המים ולטפל בנזילה לאור כך שזה יכול לשמור על הבטון ותשתיות הבית, על הציוד, הריהוט, מערכת החשמל והאטמוספרה הלחה הכללית בבית ו/או במרחב.

איך הולכים על שאיבת מים כלואים – טיפול בהצפות סמויות?

כדי לבצע ייבוש תת רצפתי שכזה ניתן לעשות שימוש במכונה ייעודית ששואבת את המים מתחת לריצוף על ידי שימוש בוואקום, ומייבשת את המים באמצעים שונים כדי לאפשר למים להמשיך את תהליך ההתמרה שלהם. המערכת לא מצריכה פירוק מרצפות ויש שיגידו שהיא דיי אפקטיבית.

מכונת טרוטק גרמניה לשאיבת מים כלואים מתחת לריצוף

שאיבה תת ריצפתית למרתף שעבר הצפה

קבלו טעימה מהעבודות שלנו בשטח

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם!